Veelgestelde vragen

Alle antwoorden vind je hier
Ik meen mij ingeschreven te hebben voor een specifiek uur maar heb geen toegangsbewijs per e-mail ontvangen. Wat nu?

Heb jij je via de pagina Toegangsbewijs ingeschreven? Dan ontvang je een bevestigings e-mail na het zien van de “Bevestigingspagina”. Mocht je deze e-mail niet hebben ontvangen in je inbox? Check dan je ongewenste mailbox (spambox). Mocht je ook geen bevestigings e-mail in je spambox hebben ontvangen, gebruik dan het contactformulier. Let op: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je hebt ingeschreven voor de sale en vermeld het tijdslot waarvoor jij je hebt ingeschreven.

Ik ben mijn toegangsbewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Als je geen toegangsbewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld of je bent in de veronderstelling dat jij je hebt ingeschreven voor de sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige sale.

Als je zeker weet dat je een toegangsbewijs hebt ontvangen, kan je ook zoeken in je mailbox op het woord “toegangsbewijs”. Mocht dit ook niet lukken, gebruik dan het contactformulier. Let op: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je hebt ingeschreven voor de sale en vermeld het tijdslot waarvoor jij je hebt ingeschreven.

Wat is mijn toegangsbewijs voor de L’Oréal Sale?

Nadat jij je hebt ingeschreven voor de sale, ontvang je direct een e-mail. Die e-mail is jouw entreebewijs. Check jouw inbox of spambox voor jouw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan jouw ‘whitelist / vertrouwde contactpersonen’ toe. Dan komt jouw entreebewijs niet in jouw spamfolder binnen.

Als je geen toegangsbewijs hebt ontvangen, ook niet in je spamfolder, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld. Neem dan contact met ons op, of je hebt het inschrijfproces niet afgerond. Schrijf je dan nogmaals in met jouw gewenste e-mailadres. Je kunt je per e-mailadres maar één keer inschrijven. Dus als jij je dubbel inschrijft, voor bijvoorbeeld entree tussen 16:00 en 17:00 uur, dan krijg je de melding dat je al bent ingeschreven voor dat tijdslot. Blijf je een probleem houden, gebruik dan het contactformulier.

Er zijn geen toegangsbewijzen meer voor de L'Oréal Sale. Kan ik op een wachtlijst komen?

Antwoord veranderen naar: Vanwege de populariteit van de L’Oréal Sale zijn de tijdslots vaak snel vol geboekt. Helaas is het niet mogelijk om je op te geven voor een wachtlijst. Om teleurstelling te voorkomen, willen we je daarom graag adviseren om direct na het ontvangen van de uitnodiging, een tijdslot te boeken.

Hoe schrijf ik mij in voor een L'Oréal Sale?

Op het moment dat je op de pagina Toegangsbewijs een keuze kunt maken uit één van de tijden waarop je kunt komen shoppen, dan kan jij je inschrijven voor de sale.

Nadat jij je hebt ingeschreven, krijg je een pagina te zien met daarop de “Bevestiging van jouw Inschrijving voor jouw toegangsbewijs”. Je ontvangt direct per e-mail jouw persoonlijke toegangsbewijs op naam. Check jouw ongewenste mail (spam) of inbox. Print die e-mail uit of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De toegangsbewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Neem je identiteitsbewijs mee.

Wat betekent mijn timeslot 15:00 - 16:00 uur? Tot hoe laat mag ik shoppen?

Als jij je hebt ingeschreven voor een timeslot tussen 15:00 en 16:00 uur, dan betekent dit dat je tussen 15:00 en 16:00 uur op vertoon van jouw entreebewijs naar binnen kunt gaan.

Kan ik het tijdslot wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven?

Eenmaal ingeschreven voor een tijdslot, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen.

Kan ik mij uitschrijven voor de sale?

Als je bij nader inzien toch niet in de gelegenheid bent om naar de sale te komen, meld je dan af via de optie onderaan jouw bevestigings e-mail.

Welke betaalmogelijkheden zijn er en ontvang ik een aankoopbon?

Betalingen enkel mogelijk via pin of creditcard. Let op: contant betalen is niet mogelijk. Controleer na betaling uw aankoopbon. Mocht er iets niet kloppen, kom dan direct naar de kassa. Achteraf kunnen wij hier geen service meer voor verlenen.

Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?
Het gebouw is rolstoelvriendelijk en er zijn liften.
Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan en mag ik mijn kind meenemen?
Buggy’s en/of kinderwagens zijn niet toegestaan in verband met de drukte. Wij raden het niet aan om jonge kinderen mee te nemen in verband met de drukte.
Wie zijn er uitgenodigd? Mag ik ook vrienden uitnodigen?

Iedereen is welkom voor de Sale, echter moet iedereen zich individueel inschrijven. Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de timeslots waarop je kunt komen shoppen, kan jij je inschrijven voor de Sale. In verband met de drukte en jouw veiligheid zijn er maar een beperkt aantal plaatsen per timeslot beschikbaar.

Welke merken worden er aangeboden tijdens de Sale?
Tijdens de Sale kunnen alle merken van de verschillende divisies aangeboden worden, zoals bijvoorbeeld L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Cosmetique Active en Vichy (onder voorbehoud van beschikbaarheid). Verder is het assortiment afhankelijk van beschikbare producten. Het aanbod van merken kan dus variëren.
Als ik ’s middags de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?

Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag je van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.

Hoeveel items mag ik van een bepaald product kopen?
L’Oréal bepaalt tijdens de Sale het aantal items dat gekocht mag worden van een bepaald product.
Waar kan ik parkeren?

Je kunt gebruik maken van de parkeergarage van L’Oréal Nederland, Scorpius 1. Hier is beperkte parkeergelegenheid. Ook tegenover het hoofdkantoor van L’Oréal Nederland kan geparkeerd worden, tegen betaling, bij een P+R. Een parkeerplaats reserveren is helaas niet mogelijk. Voor meer informatie, zie de pagina Route: www.lorealspringsale.nl/route.

Ik wil volgende keer weer een uitnodiging ontvangen. Hoe regel ik dat?

Wil je een uitnodiging ontvangen om je in te schrijven voor een volgende Sale? Meld je dan nu aan voor de nieuwsbrief.

Op het moment dat jij je inschrijft voor een Sale, geef je aan dat je op de hoogte gehouden wenst te worden van toekomstige Sales. Je ontvangt dan automatisch een uitnodiging voor een volgende Sale.

HEB JE GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP JOUW VRAAG M.B.T. DE L’ORÉAL SPRING SALE? GEBRUIK DAN HET CONTACTFORMULIER.