Veelgestelde vragen

Alle antwoorden vind je hier

Hoe schrijf ik mij in voor de L'Oréal For The Future Sale?

Om u in te schrijven heeft u een uitnodiging nodig van een L’Oréal medewerker en/of een uitnodigingscode. Op het moment dat op de pagina ‘Toegangsbewijs’ een keuze kan worden gemaakt uit één van de tijdslots, dan is het mogelijk om u in te schrijven voor de Sale.

Nadat u zich heeft ingeschreven, krijgt u een pagina te zien met “Bevestiging van uw inschrijving voor uw toegangsbewijs”. Dit betekent dat uw inschrijving is gelukt en u direct een e-mail met uw persoonlijke toegangsbewijs op naam zal ontvangen (Let op: check ook uw ongewenste mail (spam), mocht de mail niet in uw reguliere inbox verschijnen).

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor uzelf. Toegangsbewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam, dus neemt u alsjeblieft uw identiteitsbewijs mee.

Ik meen mij ingeschreven te hebben voor een specifiek uur maar heb geen toegangsbewijs per e-mail ontvangen. Wat nu?

Heeft u zich via de pagina Toegangsbewijs ingeschreven? Dan ontvangt u een bevestigings e-mail na het zien van de “Bevestigingspagina”. Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen in uw inbox? Check dan uw ongewenste mailbox (spambox). Mocht u ook geen bevestigings e-mail in uw spambox hebben ontvangen, gebruik dan het contactformulier. Let op: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als waarmee u zich heeft ingeschreven voor de sale en vermeld ook het tijdslot waarvoor u zich heeft ingeschreven.

Ik ben mijn toegangsbewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Als u geen toegangsbewijs hebt ontvangen, dan heeft u wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld of u bent in de veronderstelling dat u zich heeft ingeschreven voor de sale, terwijl u zich alleen heeft ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige sale. Als u zeker weet dat u een toegangsbewijs heeft moeten ontvangen, kunt u ook zoeken in uw mailbox op het woord “toegangsbewijs”. Mocht dit ook niet lukken, gebruik dan het contactformulier. Let op: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als waarmee u zich heeft ingeschreven voor de sale en vermeld hierin ook het tijdslot waarvoor u zich heeft ingeschreven.

Er zijn geen toegangsbewijzen meer voor de L'Oréal For The Future Sale. Kan ik op een wachtlijst komen?

Vanwege de populariteit van de L’Oréal Sale zijn de tijdslots vaak snel vol geboekt. Helaas is het niet mogelijk om u op te geven voor een wachtlijst. Om teleurstelling te voorkomen, willen we u daarom graag adviseren om direct na het ontvangen van de uitnodiging, een tijdslot te boeken.

Wat is mijn toegangsbewijs voor de L'Oréal For The Future Sale?

Nadat u zich heeft ingeschreven voor de sale, ontvang u direct een e-mail. Die e-mail is uw entreebewijs. Check uw inbox of spambox voor uw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op uw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan uw ‘whitelist / vertrouwde contactpersonen’ toe. Dan komt uw entreebewijs niet in uw spamfolder binnen. Als u geen toegangsbewijs heeft ontvangen, ook niet in uw spamfolder, dan heeft u wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld of u heeft het inschrijfproces niet afgerond. Schrijf u dan nogmaals in met uw gewenste e-mailadres. U kunt u per e-mailadres maar één keer inschrijven. Dus als u zich dubbel inschrijft, voor bijvoorbeeld entree tussen 16:00 en 17:00 uur, dan krijgt u de melding dat u zich al heeft ingeschreven voor het tijdslot. Blijft u een probleem houden, gebruik dan het contactformulier.

Wat houdt een specifiek tijdslot in en tot hoe laat mag ik shoppen?

Als u zich heeft ingeschreven voor een tijdslot van bijvoorbeeld 15.00 – 16.00 uur, dan betekent dit dat u tussen 15.00 en 16.00 uur op vertoon van uw entreebewijs naar binnen mag gaan. Er is geen specifieke eindtijd voor het shoppen.

Kan ik het tijdslot wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven?

Eenmaal ingeschreven voor een tijdslot, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen.

Hoe kan ik mijn aanmelding annuleren?

Als je bij nader inzien toch niet in de gelegenheid bent om naar de sale te komen, laat dit dan even weten in een reactie op uw bevestigings e-mail.

Welke betaalmogelijkheden zijn er en ontvang ik een aankoopbon?

Betalingen enkel mogelijk via pin of creditcard. Let op: contant betalen is niet mogelijk. Controleer na betaling uw aankoopbon. Mocht er iets niet kloppen, kom dan direct naar de kassa. Achteraf kunnen wij hier geen service meer voor verlenen.

Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?

Het gebouw is rolstoelvriendelijk.

Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan en mag ik mijn kind meenemen?
Buggy’s en/of kinderwagens zijn niet toegestaan in verband met de drukte. Wij raden het niet aan om jonge kinderen mee te nemen in verband met de drukte.
Welke merken worden er aangeboden tijdens de L'Oréal For The Future Sale?

Onder voorbehoud van beschikbaarheid kunnen tijdens de Sale alle merken van onze divisies worden aangeboden, zoals L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy en meer. Aangezien het assortiment afhankelijk is van beschikbaarheid, kan het aanbod elke Sale variëren.

Als ik ’s middags de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?

Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag u van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.

Hoeveel items mag ik van een bepaald product kopen?

L’Oréal bepaalt voorafgaand aan de Sale hoeveel aantallen van bepaalde producten gekocht mogen worden. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens de Sale zelf.

Waar kan ik parkeren?

U kunt parkeren bij P+R, Scorpius 131, 2132 LR HOOFDDORP of NEPTUNUSGARAGE, Neptunusstraat 1, 2132 JA HOOFDDORP. Wij zijn makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: het station ligt op 5 minuten loopafstand.

HEB JE GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP JOUW VRAAG M.B.T. DE L’ORÉAL SALE? GEBRUIK DAN HET CONTACTFORMULIER.