Veelgestelde vragen
Alle antwoorden vind je hier.
Hoe schrijf ik mij in voor de L'Oréal Friends & Family Sale?
Om u in te schrijven heeft u de uitnodigingscode nodig van een L’Oréal medewerker. Er wordt geen nieuwsbrief meer verstuurd naar bezoekers van voorgaande edities. Alleen vrienden en familie van medewerkers ontvangen een code van een medewerker. Op het moment dat op de pagina ‘Toegangsbewijs’ een keuze kan worden gemaakt uit één van de tijdslots, dan is het mogelijk om u met een code in te schrijven voor de Sale.
Nadat u zich heeft ingeschreven, krijgt u een pagina te zien met “Bevestiging van uw inschrijving voor uw toegangsbewijs”. Dit betekent dat uw inschrijving is gelukt en u direct een e-mail met uw persoonlijke toegangsbewijs op naam zal ontvangen (Let op: check ook uw ongewenste mail (spam), mocht de mail niet in uw reguliere inbox verschijnen).
De inschrijving is geldig voor één persoon, voor uzelf. Toegangsbewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam, dus neemt u alsjeblieft uw identiteitsbewijs mee.
Ik meen mij ingeschreven te hebben voor een specifiek uur maar heb geen toegangsbewijs per e-mail ontvangen. Wat nu?
Heeft u zich via de pagina Toegangsbewijs ingeschreven? Dan ontvangt u een bevestigings e-mail na het zien van de “Bevestigingspagina”. Mocht u deze e-mail niet hebben ontvangen in uw inbox? Check dan uw ongewenste mailbox (spambox). Mocht u ook geen bevestigings e-mail in uw spambox hebben ontvangen, gebruik dan het contactformulier. Let op: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres als waarmee u zich heeft ingeschreven voor de sale en vermeld ook het tijdslot waarvoor u zich heeft ingeschreven.
Ik ben mijn toegangsbewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?
Als u geen toegangsbewijs hebt ontvangen, dan heeft u wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld of u bent in de veronderstelling dat u zich heeft ingeschreven voor de sale, terwijl u zich alleen heeft ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige sale.
Als u zeker weet dat u een toegangsbewijs heeft moeten ontvangen, kunt u ook zoeken in uw mailbox op “L’Oréal Friends & Family Sale”. Mocht u nog steeds uw toegangsbewijs niet kunnen vinden, gebruik dan het contactformulier en vermeld hierin zowel het e-mailadres als het tijdslot waarvoor u zich had ingeschreven.
Er zijn geen toegangsbewijzen meer voor L'Oréal Friends & Family Sale. Kan ik op een wachtlijst komen?
Vanwege de populariteit van de L’Oréal Sale zijn de tijdslots vaak snel vol geboekt. Helaas is het niet mogelijk om u op te geven voor een wachtlijst. Om teleurstelling te voorkomen, willen we u daarom graag adviseren om zich, nadat u de uitnodigingscode van een L’Oréal medewerker heeft ontvangen, in te schrijven voor een tijdslot.
Wat is mijn toegangsbewijs voor de L'Oréal Friends & Family Sale?
Nadat u zich heeft ingeschreven voor de sale, ontvang u direct een e-mail. Die e-mail is uw entreebewijs. Check uw inbox of spambox voor uw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op uw telefoon zien. Als u geen toegangsbewijs heeft ontvangen, ook niet in uw spamfolder, dan heeft u wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld of u heeft het inschrijfproces niet afgerond. Schrijf u dan nogmaals in met uw gewenste e-mailadres. U mag zich maar één keer inschrijven, voor één tijdslot. Toegangsbewijs niet ontvangen? Gebruik dan het contactformulier.
Wat houdt een specifiek tijdslot in en tot hoe laat mag ik shoppen?
Als u zich heeft ingeschreven voor een tijdslot van bijvoorbeeld 15.00 – 16.00 uur, dan betekent dit dat u tussen 15.00 en 16.00 uur op vertoon van uw entreebewijs naar binnen mag gaan. Er is geen specifieke eindtijd voor het shoppen.
Kan ik het tijdslot wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven?
Eenmaal ingeschreven voor een tijdslot, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen.
Hoe kan ik mijn aanmelding annuleren?
Als je bij nader inzien toch niet in de gelegenheid bent om naar de sale te komen, laat dit dan s.v.p. even weten via het contactformulier. Dan kunnen wij u verwijderen zodat er weer een extra plek vrijkomt voor iemand anders.
Welke betaalmogelijkheden zijn er en ontvang ik een aankoopbon?
Betalingen enkel mogelijk via pin of creditcard. Let op: contant betalen is niet mogelijk. Controleer na betaling uw aankoopbon. Mocht er iets niet kloppen, kom dan direct naar de kassa. Achteraf kunnen wij hier geen service meer voor verlenen.
Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?
Het gebouw is rolstoelvriendelijk.
Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan en mag ik mijn kind meenemen?
Welke merken worden er aangeboden tijdens de L'Oréal Friends & Family Sale?
Onder voorbehoud van beschikbaarheid kunnen tijdens de Sale alle merken van onze divisies worden aangeboden, zoals L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy en meer, zie de homepage. Aangezien het assortiment afhankelijk is van beschikbaarheid, kan het aanbod elke Sale variëren.
Als ik ’s middags de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?
Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag u van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.
Hoeveel items mag ik van een bepaald product kopen?
L’Oréal bepaalt voorafgaand aan de Sale hoeveel aantallen van bepaalde producten gekocht mogen worden. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens de Sale zelf.
Waar kan ik parkeren?
U kunt parkeren bij P+R, Scorpius 131, 2132 LR HOOFDDORP of NEPTUNUSGARAGE, Neptunusstraat 1, 2132 JA HOOFDDORP, zie de route pagina.
Wij zijn makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: het station ligt op 5 minuten loopafstand.
Heb je geen antwoord gevonden op jouw vraag? Gebruik dan het contactformulier.