Veelgestelde vragen

Hoe schrijf ik mij in voor de Sale?

Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de tien uren waarop je kunt komen shoppen, dan kan jij je inschrijven voor de Sale.

Nadat jij je hebt ingeschreven, krijg je de pagina “Bevestiging Inschrijving Entreebewijs” te zien.

Dat betekent dat wij jouw inschrijving in goede orde hebben mogen ontvangen. Tip: voeg het e-mailadres info[@]lorealsale[punt]nl aan jouw ‘whitelist’ toe.

Ongeveer een week voor het event ontvang je per e-mail jouw persoonlijke ticket op naam. Print die e-mail dan uit of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen worden gecontroleerd op tijdstip en naam.

Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Je kunt geen entreebewijs opvragen als je die kwijt bent. Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het bestelproces niet afgerond. Je kunt ook in de veronderstelling zijn dat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige Sale.

Het werkt als volgt: nadat jij je hebt ingeschreven kreeg je een melding op jouw scherm te zien dat je bent ingeschreven. In het weekend van 25 mei 2018 wordt jouw persoonlijke entreebewijs toegestuurd naar het e-mailadres waarmee jij je hebt ingeschreven. Controleer goed jouw inbox of spambox. Print de e-mail of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan gevraagd worden om je te legitimeren.

Wanneer wordt mijn entreebewijs naar mij toegestuurd voor de L’Oréal Sale van 1 juni 2018?

Ten eerste moet je inschrijven. Vervolgens ontvang je in het weekend van 25 mei 2018 jouw entreebewijs per e-mail. Check dan jouw inbox of spambox voor jouw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres info[@]lorealsale[punt]nl aan jouw ‘whitelist’ toe.

Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het bestelproces niet afgerond. Of je bent in de veronderstelling dat jij je hebt ingeschreven voor een uur op de Sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige Sale.

Hoe kan het dat ik een entreebewijs heb ontvangen voor een ander uur dan ik dacht?

Als jij je (per ongeluk) hebt aangemeld voor meer dan één uur (timeslot), dan ontvang je een week voordat de Sale begint uitsluitend een entreebewijs voor het vroegste uur waarvoor jij je hebt ingeschreven. Dus mocht jij je bijvoorbeeld hebben ingeschreven voor a) 12:00 – 13:00 uur én b) 15:00 – 16:00 uur, dan ontvang je alleen een entreebewijs voor 12:00 – 13:00 uur. Het heeft dus geen zin om je in te schrijven voor meerdere tijden.

Welke merken worden er aangeboden tijdens de Sale?

Tijdens de Sale kunnen alle  merken van de verschillende divisies aangeboden worden, zoals bijvoorbeeld L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Cosmetique Active en Vichy, zie de logo’s op de homepage (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Verder is het assortiment afhankelijk van beschikbare producten. Het aanbod van merken kan dus variëren.

Wat is mijn entreebewijs? Moet ik mijn entreebewijs meenemen?

Nadat jij je hebt ingeschreven krijg je de pagina “Bevestiging Inschrijving Entreebewijs” te zien, zie hieronder.


Dat betekent dat wij jouw inschrijving in goede orde hebben mogen ontvangen. Vervolgens ontvang je ongeveer één week voor het event een e-mail en dat is jouw entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres info[@]lorealsale[punt]nl aan jouw ‘whitelist’ toe.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan gevraagd worden om je te legitimeren.

Kan ik alleen per PIN betalen of ook contant?

Je kunt alleen met PIN betalen. Check na afloop de bon met de inhoud van jouw aankopen om misverstanden te voorkomen.

Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan?

Nee, buggy’s en/of kinderwagens zijn niet toegestaan in verband met de drukte.

Kan ik het uur wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven om te komen shoppen tijdens de Sale?

Als je een goede reden hebt, dan kunnen wij jou uiteraard proberen te helpen om het uur waarvoor jij je nu hebt ingeschreven te wijzigen, maar alleen indien er nog plaatsen beschikbaar zijn voor dat uur. Check dat eerst op de pagina Entreebewijs. Als dat niet zo is, dan kunnen wij jou ook niet verplaatsen naar dat uur. Via het contactformulier kan je een aanvraag indienen. Gebruik daarvoor het zelfde e-mailadres als waarmee jij je in eerste instantie hebt ingeschreven voor de Sale.

Ik wil volgende keer weer een uitnodiging ontvangen, hoe regel ik dat?

Op het moment dat jij je inschrijft voor een Sale, geef je aan dat je op de hoogte gehouden wenst te worden van toekomstige Sales. Je ontvangt dan automatisch een uitnodiging voor een volgende Sale. Je kunt je ook aanmelden om op de mailinglijst te komen waardoor je ook een uitnodiging voor een volgende Sale zal ontvangen.

Wie zijn er uitgenodigd? Mag ik ook vrienden uitnodigen?

Iedereen is welkom voor de Sale. Echter, in verband met de drukte en uw veiligheid zijn er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. De uitnodiging mag dus worden gedeeld, maar let wel: vol is vol!

Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?

Het gebouw is rolstoelvriendelijk en er zijn liften.

Als ik ’s avonds de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?

Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag je van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.

Waar kan ik parkeren?

U kunt gebruik maken van de parkeergarage tegenover het kantoor van L’Oréal. een parkeerplaats reserveren is helaas niet mogelijk. Voor de website van de parkeergarage zie https://www.p1.nl/parkeren/hoofddorp/p-r-hoofddorp.

Kan ik mij inschrijven voor meerdere uren?

Je kunt geen entreebewijs ontvangen voor meer dan één uur. Als jij je (per ongeluk) hebt aangemeld voor meer dan één uur (timeslot), dan ontvang je een week voordat de Sale begint uitsluitend een entreebewijs voor het vroegste uur waarvoor jij je hebt ingeschreven. Dus mocht jij je bijvoorbeeld hebben ingeschreven voor a) 12:00 – 13:00 uur én b) 15:00 – 16:00 uur, dan ontvang je alleen een entreebewijs voor 12:00 – 13:00 uur. Het heeft dus geen zin om je in te schrijven voor meerdere tijden.

Nog geen antwoord op jouw vraag m.b.t. de L’Oréal Sale?

PRODUCT VERKOOP TEGEN INTERESSANTE PRIJZEN