Veelgestelde vragen

Alle antwoorden vind je hier
Wat is mijn entreebewijs voor de L’Oréal Sale?

Nadat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, ontvang je direct een e-mail. Die e-mail is jouw entreebewijs. Check jouw inbox of spambox voor jouw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan jouw ‘whitelist / vertrouwde contactpersonen’ toe.

Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het inschrijfproces niet afgerond.

Wat betekent mijn timeslot 15:00 - 16:00 uur? Tot hoe laat mag ik shoppen?

Als jij je hebt ingeschreven voor een timeslot tussen 15:00 en 16:00 uur, dan betekent dit dat je tussen 15:00 en 16:00 uur op vertoon van jouw entreebewijs naar binnen kunt gaan. Vervolgens kun je tot na 16:00 uur shoppen. Je bent dus niet verplicht om uiterlijk om 16:00 uur al af te rekenen en het hoofdkantoor van L’Oréal Nederland te verlaten.

Mag ik mij inschrijven voor meerdere uren (timeslots)?

Nee. Je mag je niet inschrijven voor meerdere uren. Het heeft geen zin om je in te schrijven voor toegang tijdens meerdere timeslots. Als jij je (per ongeluk) hebt aangemeld voor entree tijdens meer dan één uur (timeslot), dan ontvang je uitsluitend een entreebewijs voor het vroegste uur waarvoor jij je hebt ingeschreven. Dus mocht jij je bijvoorbeeld hebben ingeschreven voor a) 16:00 – 17:00 uur én b) 17:00 – 18:00 uur, dan ontvang je alleen een entreebewijs voor 16:00 – 17:00 uur. Het heeft dus geen zin om je in te schrijven voor meerdere tijden.

Hoe schrijf ik mij in voor een L'Oréal Sale?

Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de tijden waarop je kunt komen shoppen, dan kan jij je inschrijven voor de Sale. Let op: je mag je maar voor één van de mogelijkheden inschrijven.*

Nadat jij je hebt ingeschreven, krijg je een pagina te zien met daarop de “Bevestiging van jouw Inschrijving voor jouw Entreebewijs”. Je ontvangt direct per e-mail jouw persoonlijke entreebewijs op naam. Print die e-mail uit of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan naar een identiteitsbewijs gevraagd worden.

* Als jij je (per ongeluk) hebt ingeschreven voor meer dan één timeslot, dan ontvang je slechts een entreebewijs voor het vroegste timeslot waarvoor jij je hebt ingeschreven. Dus mocht jij je bijvoorbeeld hebben ingeschreven voor a) 16:00 – 17:00 uur én b) 17:00 – 18:00 uur, dan ontvang je alleen een entreebewijs voor 16:00 – 17:00 uur. Het heeft dus geen zin om je in te schrijven voor meerdere tijden.

Kan ik mij uitschrijven voor de Sale?

Als jij bij nader inzien niet kunt komen naar de Sale, laat dit dan aan ons weten. Dan kan iemand anders in jouw plaats gaan. Afmelden doe je via het Contactformulier door jouw voor- en achternaam en het e-mailadres door te geven waarmee jij je hebt ingeschreven. Alvast bedankt voor de moeite. Dat waarderen wij zeer.

Hoe kan het dat ik een entreebewijs heb ontvangen voor een ander timeslot dan ik dacht?

Als jij je (per ongeluk) hebt aangemeld voor meer dan één timeslot, dan ontvang je uitsluitend een entreebewijs voor het vroegste uur waarvoor jij je hebt ingeschreven.

Kan ik het timeslot wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven om te komen shoppen tijdens de Sale?

In principe wijzigen wij geen timeslots als je al bent ingeschreven, tenzij je informatie met ons deelt waaruit blijkt dat je echt niet anders kan. Via het contactformulier kan je een aanvraag indienen. Gebruik daarvoor hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je in eerste instantie hebt ingeschreven voor de Sale.

Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Je kunt geen entreebewijs opvragen als je die kwijt bent. Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het bestelproces niet afgerond. Je kunt ook in de veronderstelling zijn dat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige Sale.

Wat is mijn entreebewijs? Moet ik mijn entreebewijs meenemen?

Nadat jij je hebt ingeschreven krijg je de pagina “Bevestiging Inschrijving Entreebewijs” te zien. Dat betekent dat wij jouw inschrijving in goede orde hebben mogen ontvangen. Vervolgens ontvang je direct een e-mail en dat is jouw entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan jouw ‘whitelist’ toe om eventuele updates over het event in goede orde te ontvangen. De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan gevraagd worden om je te legitimeren.

Kan ik alleen per PIN (debit card) betalen of ook contant of met een creditcard?
Je kunt alleen met PIN (debit card) betalen, niet contant en niet met een creditcard. Check na afloop de bon met de inhoud van jouw aankopen om misverstanden te voorkomen.
Welke merken worden er aangeboden tijdens de Sale?
Tijdens de Sale kunnen alle merken van de verschillende divisies aangeboden worden, zoals bijvoorbeeld L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Cosmetique Active en Vichy (onder voorbehoud van beschikbaarheid). Verder is het assortiment afhankelijk van beschikbare producten. Het aanbod van merken kan dus variëren.
Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?
Het gebouw is rolstoelvriendelijk en er zijn liften.
Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan en mag ik mijn kind meenemen?
Buggy’s en/of kinderwagens zijn niet toegestaan in verband met de drukte. Wij raden het niet aan om jonge kinderen mee te nemen in verband met de drukte, maar het mag wel.
Wie zijn er uitgenodigd? Mag ik ook vrienden uitnodigen?
Iedereen is welkom voor de Sale, echter moet iedereen zich individueel inschrijven. Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de timeslots waarop je kunt komen shoppen, kan jij je inschrijven voor de Sale. In verband met de drukte en jouw veiligheid zijn er maar een beperkt aantal plaatsen per timeslot beschikbaar.
Als ik ’s avonds de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?
Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag je van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.
Ik wil volgende keer weer een uitnodiging ontvangen. Hoe regel ik dat?

Op het moment dat jij je inschrijft voor een Sale, geef je aan dat je op de hoogte gehouden wenst te worden van toekomstige Sales. Je ontvangt dan automatisch een uitnodiging voor een volgende Sale.

Waar kan ik parkeren?

Je kunt gebruik maken van de parkeergarage tegenover het hoofdkantoor van L’Oréal Nederland. Een parkeerplaats reserveren is helaas niet mogelijk. Voor meer informatie, zie de pagina Route: https://www.lorealsale.nl/route.

HEB JE GEEN ANTWOORD OP JOUW VRAAG GEVONDEN M.B.T. DE L’ORÉAL SALE? GEBRUIK DAN ONS CONTACTFORMULIER.