Veelgestelde vragen

Alle antwoorden vind je hier
Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het bestelproces niet afgerond. Je kunt ook in de veronderstelling zijn dat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige Sale.

Als je zeker weet dat je een entreebewijs hebt ontvangen, kan je ook zoeken in je mailbox op het woord “entreebewijs”. Als je ‘m echt niet meer kan terugvinden, dan kun je het contactformulier gebruiken om nogmaals jouw entreebewijs op te vragen. Let op: gebruik bij het opvragen hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je in eerste instantie hebt ingeschreven voor de Sale én vermeld met namen het uur waarvoor jij je hebt ingeschreven.

Er zijn geen entreebewijzen meer voor de L'Oréal Sale. Kan ik op een wachtlijst komen?

Vanwege de populariteit van de L’Oréal Sale zijn de entreebewijzen steeds binnen enkele uren na het versturen van de mailing om je in te schrijven vol. We begrijpen de teleurstelling als je graag had willen komen. Wij communiceren van tevoren niet wanneer we de mailing versturen.

Je kunt je niet opgeven om op een wachtlijst of iets dergelijks te komen. Incidenteel wordt er weleens een tweede mailing verstuurd, als er extra plekken beschikbaar komen. Houd je mail daarvoor in de gaten.

Ik meen mij ingeschreven te hebben voor een specifiek uur maar heb geen entreebewijs per e-mail ontvangen. Wat nu?

Heb jij je via de pagina Entreebewijs voor een specifiek uur ingeschreven? Dan krijg je daarna de “Bevestigingspagina” te zien.

Als je de “Bevestigingspagina” hebt gezien, kijk dan in jouw spam mailbox, voor ongewenste berichten, want daarin zit dan jouw entreebewijs.

Heb je de “Bevestigingspagina” gezien en heb je geen e-mail met jouw entreebewijs ontvangen, dan zou er theoretisch gezien iets fout gegaan kunnen zijn. In de praktijk hebben wij dit nog niet meegemaakt.

Als je meent dat je de “Bevestigingspagina” gezien hebt en toch geen e-mail met jouw entreebewijs meent te hebben ontvangen, dan kan je het contactformulier gebruiken. Vermeld dan het specifieke uur waarvoor jij je hebt ingeschreven en het e-mailadres waarmee jij je hebt ingeschreven. Dan gaan we dit checken voor je. Als je geen specifiek uur en het betreffende e-mailadres hebt doorgegeven, dan kunnen wij jouw vraag helaas niet in behandeling nemen.

Wat is mijn entreebewijs voor de L’Oréal Sale?

Nadat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, ontvang je direct een e-mail. Die e-mail is jouw entreebewijs. Check jouw inbox of spambox voor jouw persoonlijke entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan jouw ‘whitelist / vertrouwde contactpersonen’ toe. Dan komt jouw entreebewijs niet in jouw spamfolder binnen.

Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, ook niet in je spamfolder, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het inschrijfproces niet afgerond. Schrijf je dan nogmaals in met jouw gewenste e-mailadres. Je kunt je per e-mailadres maar één keer inschrijven. Dus als jij je dubbel inschrijft, voor bijvoorbeeld entree tussen 16:00 en 17:00 uur, dan krijg je de melding dat je al bent ingeschreven voor dat timeslot. Blijf je een probleem houden, gebruik dan het contactformulier.

Moet ik mijn entreebewijs meenemen naar de Sale?

Nadat jij je hebt ingeschreven krijg je de pagina “Bevestiging Inschrijving Entreebewijs” te zien. Dat betekent dat wij jouw inschrijving in goede orde hebben mogen ontvangen. Vervolgens ontvang je direct een e-mail en dat is jouw entreebewijs. Print deze uit en neem deze mee of laat ‘m op jouw telefoon zien. Tip: voeg het e-mailadres [email protected] aan jouw ‘whitelist’ toe om eventuele updates over het event in goede orde te ontvangen. De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan gevraagd worden om je te legitimeren.

Wat betekent mijn timeslot 15:00 - 16:00 uur? Tot hoe laat mag ik shoppen?

Als jij je hebt ingeschreven voor een timeslot tussen 15:00 en 16:00 uur, dan betekent dit dat je tussen 15:00 en 16:00 uur op vertoon van jouw entreebewijs naar binnen kunt gaan.

Kan ik het timeslot wijzigen waarvoor ik mij heb ingeschreven om te komen shoppen tijdens de Sale?

In principe wijzigen wij geen timeslots als je al bent ingeschreven, tenzij je informatie met ons deelt waaruit blijkt dat je echt niet anders kan Denk bijvoorbeeld aan verrassingsreis die iemand aan jou cadeau heeft gedaan, waarbij je op een bepaald tijdstip in een bus moet stappen.

Via het contactformulier kan je dan een onderbouwde aanvraag indienen. Let op! Gebruik daarvoor hetzelfde e-mailadres als waarmee jij je in eerste instantie hebt ingeschreven voor de Sale.

Mag ik mij inschrijven voor meerdere uren (timeslots)?

Nee. Je mag je niet inschrijven voor meerdere uren. Aan één uur heb je ook wel genoeg. Als iemand zich hier niet aan houdt, kan dit er toe leiden dat deze persoon niet meer welkom is. Er wordt onder andere preventief gecontroleerd op dubbele inschrijvingen en of het ip-adres waarmee is ingeschreven niet te vaak gebruikt is.

Hoe schrijf ik mij in voor een L'Oréal Sale?

Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de tijden waarop je kunt komen shoppen, dan kan jij je inschrijven voor de Sale. Let op: je mag je maar voor één van de timeslots/uren inschrijven.

Nadat jij je hebt ingeschreven, krijg je een pagina te zien met daarop de “Bevestiging van jouw Inschrijving voor jouw Entreebewijs”. Je ontvangt direct per e-mail jouw persoonlijke entreebewijs op naam. Print die e-mail uit of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen kunnen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan naar een identiteitsbewijs gevraagd worden.

Wat is de minimum leeftijd om de L'Oréal Sale te mogen bezoeken?

Je moet minimaal 16 jaar oud zijn om de L’Oréal Sale te mogen bezoeken.

Kan ik mij uitschrijven voor de Sale?

Als jij bij nader inzien niet kunt komen naar de Sale, laat dit dan aan ons weten. Dan verwijderen wij jou uit het systeem en kan iemand anders zich inschrijven. Afmelden doe je via het Contactformulier door jouw voor- en achternaam, het e-mailadres en jouw uur van entree door te geven waarvoor jij je hebt ingeschreven. Alvast bedankt voor de moeite. Dat waarderen wij zeer.

Kan ik alleen per PIN (debit card) betalen of ook contant of met een creditcard?

Je kunt zowel met PIN (debit card) betalen als met creditcard betalen. Echter niet contant. Tip: check na afloop de bon met de inhoud van jouw aankopen om misverstanden te voorkomen.

Is het gebouw toegankelijk voor mindervaliden?
Het gebouw is rolstoelvriendelijk en er zijn liften.
Zijn buggy’s en/of kinderwagens toegestaan en mag ik mijn kind meenemen?
Buggy’s en/of kinderwagens zijn niet toegestaan in verband met de drukte. Wij raden het niet aan om jonge kinderen mee te nemen in verband met de drukte, maar het mag wel.
Wie zijn er uitgenodigd? Mag ik ook vrienden uitnodigen?
Iedereen is welkom voor de Sale, echter moet iedereen zich individueel inschrijven. Op het moment dat je op de pagina Entreebewijs een keuze kunt maken uit één van de timeslots waarop je kunt komen shoppen, kan jij je inschrijven voor de Sale. In verband met de drukte en jouw veiligheid zijn er maar een beperkt aantal plaatsen per timeslot beschikbaar.
Welke merken worden er aangeboden tijdens de Sale?
Tijdens de Sale kunnen alle merken van de verschillende divisies aangeboden worden, zoals bijvoorbeeld L’Oréal Paris, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Cosmetique Active en Vichy (onder voorbehoud van beschikbaarheid). Verder is het assortiment afhankelijk van beschikbare producten. Het aanbod van merken kan dus variëren.
Als ik ’s avonds de Sale wil bezoeken, zijn er dan nog voldoende producten over?
Het assortiment wordt gedurende de dag bijgevuld. Bovendien mag je van sommige producten een beperkt aantal afnemen per persoon.
Hoeveel items mag ik van een bepaald product kopen?

L’Oréal bepaalt tijdens de Sale het aantal items dat gekocht mag worden van een bepaald product.

Waar kan ik parkeren?

Je kunt gebruik maken van de parkeergarage tegenover het hoofdkantoor van L’Oréal Nederland. Een parkeerplaats reserveren is helaas niet mogelijk. Voor meer informatie, zie de pagina Route: https://www.lorealsale.nl/route.

Ik wil volgende keer weer een uitnodiging ontvangen. Hoe regel ik dat?

Wil je een uitnodiging ontvangen om je in te schrijven voor een volgende Sale? Meld je dan nu aan voor de nieuwsbrief. Op het moment dat jij je inschrijft voor een Sale, geef je aan dat je op de hoogte gehouden wenst te worden van toekomstige Sales. Je ontvangt dan automatisch een uitnodiging voor een volgende Sale.

HEB JE GEEN ANTWOORD OP JOUW VRAAG GEVONDEN M.B.T. DE L’ORÉAL SALE? GEBRUIK DAN ONS CONTACTFORMULIER, ECHTER UITSLUITEND M.B.T. L’ORÉAL SALE GERELATEERDE VRAGEN.