Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Home / FAQ / Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Ik ben mijn entreebewijs of bevestiging van inschrijving kwijt. Kan ik die nogmaals opvragen?

Je kunt geen entreebewijs opvragen als je die kwijt bent. Als je geen entreebewijs hebt ontvangen, dan heb je wellicht per abuis een verkeerd e-mailadres ingevuld, een typefout gemaakt of je hebt het bestelproces niet afgerond. Je kunt ook in de veronderstelling zijn dat jij je hebt ingeschreven voor de Sale, terwijl jij je hebt ingeschreven om een uitnodiging te ontvangen voor een toekomstige Sale.

Het werkt als volgt: nadat jij je hebt ingeschreven kreeg je een melding op jouw scherm te zien dat je bent ingeschreven. In het weekend van 25 mei 2018 wordt jouw persoonlijke entreebewijs toegestuurd naar het e-mailadres waarmee jij je hebt ingeschreven. Controleer goed jouw inbox of spambox. Print de e-mail of bewaar hem op je smartphone en toon deze bij de entree. Tip: voeg het e-mailadres info[@]lorealsale[punt]nl aan jouw ‘whitelist’ toe.

De inschrijving is geldig voor één persoon, voor jou. De entreebewijzen worden gecontroleerd op tijdstip en naam. Er kan gevraagd worden om je te legitimeren.